VOLUME XXXII/1 - Studia Semiotyczne

PL ISSN 0137-6608
ONLINE ISSN 2544-073X
Przejdź do treści

Menu główne:

VOLUMES AND PAPERS > VOLUMES
 
Table of contents

Andrzej Biłat, Od redaktora naczelnego, p. 5  [PDF]

Kamila Dębowska-Kozłowska, Piotr Kulicki, Od redaktorów numeru, pp. 7–8 [PDF]

Wojciech Suchoń, Teoria sytuacji Marka Tokarza, pp. 35–51 [PDF] [Abstract]

Natalia Żyluk, Mariusz Urbański, Dorota Żelechowska, Modelowanie rozumowań abdukcyjnych: przypadek gry Takie Życie, pp. 53–75 [PDF] [Abstract]

Marek Lechniak, Andrzej Stefańczyk, Strategie argumentacji w teorii retoryki Arystotelesa: entymematy pozorne i obalające, pp. 77–112 [PDF] [Abstract]

Krzysztof A. Wieczorek, Ocena argumentów w kontekście nauczania krytycznego myślenia, pp. 113–138 [PDF] [Abstract]

Agnieszka Budzyńska-Daca, Martin Hinton, Topika dialogowania z wyborcami w polskich i amerykańskich finałowych debatach przedwyborczych, pp. 139–159 [PDF] [Abstract]

Michał Federowicz, Marcin Koszowy, Anna Bendrat, Kinga Białek, Krzysztof Biedrzycki, Katarzyna Budzyńska, Agnieszka Budzyńska-Daca, Dawid Czaczkowski, Piotr Francuz, Martin Hinton, Marcin Karpiński, Filip Kobiela, Robert Kublikowski, Szymon Makuła, Marcin Selinger, Bartłomiej Skowron, Andrzej Stefańczyk, Wojciech Suchoń, Agnieszka Sułowska, Magdalena Swat-Pawlicka, Barbara Ścigała-Stiller, Ewa Wasilewska-Kamińska, Krzysztof A. Wieczorek, Olena Yaskorska, Maria Załęska, Małgorzata  Zambrowska, Tomasz Żurek, Natalia Żyluk, Argumentacja w edukacji. Postulaty badań edukacyjnych w Polskiej Szkole Argumentacji, pp. 161–178 [PDF]

Piotr Kozak, Co to jest obraz? Komentarz do Podstaw teorii znaku ikonicznego Kazimierza Świrydowicza, pp. 179–199 [PDF] [Abstract]

Kazimierz Świrydowicz, W sprawie uwag Pana Piotra Kozaka dotyczących mojej książki, pp. 201–226 [PDF]
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego